ΚΟΛΟΦΩΝΙΟ ΤΗΣ TENDU
Dance shoes accessories
16 USD
Η Marie δεν ήταν «γεννημένη» μπαλαρίνα… Είχε όμως πείσμα, επιμονή και δούλεψε σκληρά. Με τη στήριξη και καθοδήγηση του πατέρα της, κατάφερε να περιορίσει τους φυσικούς περιορισμούς που επέβαλε ο σωματότυπός της, να αυξήσει το εύρος κίνησής της και να δυναμώσει τα πόδια και τον κορμό της. Άρχισε να στέκεται στις μύτες και να χορεύει αέρινα και με αυτοπεποίθηση. Η κίνησή της φαινόταν «αβίαστη» και διατηρούσε μια διακριτική θηλυκότητα, χαρακτηριστικά που την έκαναν να ξεχωρίσει και να φέρει επανάσταση στο Μπαλέτο!
Το 1832, ο πατέρας της δημιούργησε γι' αυτήν το μπαλέτο «Συλφίδα» (La Sylphide). Η αυθεντική χορογραφία του εντυπωσίασε και μετέτρεψε την κόρη του σε κινητή ενσάρκωση του ρομαντισμού. Λέγεται ότι, η Marie φόρεσε τότε για πρώτη φορά παπούτσια μπαλέτου, λίγο τροποποιημένα από αυτά που αναφέραμε παραπάνω, με δερμάτινες σόλες και ενισχυμένο σατέν. Μετά την Taglioni, οι γυναίκες «έκλεψαν» το μπαλέτο από τους άνδρες χορευτές, οι οποίοι κυριαρχούσαν μέχρι τότε στις βασιλικές αυλές από τον 16ο αιώνα.
Η ίδια χορογράφησε ένα έργο, το “Le papillon (1860)” για τη μαθήτριά της, Emma Livry, που είναι γνωστή για τον τραγικό της θάνατο το 1863, όταν το κοστούμι της πήρε φωτιά από μία λάμπα αερίου που χρησίμευε για φωτισμό της σκηνής.
Η Marie Taglioni πέθανε το 1884, ακριβώς μία μέρα πριν κλείσει τα 80 της χρόνια. Πολλές μπαλαρίνες αφήνουν τις φορεμένες πουέντ τους στον τάφο της στη Μονμάρτη αποδίδοντας φόρο τιμής στην πρώτη en pointe μπαλαρίνα.
Wikipedia,
Αρχείο Πολιτισμού εφημερίδας «Καθημερινή»
Μίλα με τους ειδικούς μας!
E-mail:
info@pointe.gr
Τηλέφωνο επικοινωνίας:
694 8895538
Αφήστε ένα σχόλιο