Γυμναστική 6 λεπτών για τα πέλματά σου
0 295 Συμβουλές Σώμα

Γυμναστική 6 λεπτών για τα πέλματά σου

Το πέλμα μας είναι ένας μοναδικός μηχανισμός, με 26 κόκκαλα και 31 αρθρώσεις.
Οι ασκήσεις για τα πέλματα πρέπει να στοχεύουν στην ανάπτυξη της ευελιξίας και της κινητικότητας των αρθρώσεων, αλλά και αύξηση του συντονισμού των κινήσεων.
Ένα "ζεστό" και "υπάκουο" πέλμα είναι το κλειδί της επιτυχίας για κάθε είδος χορού.

Με αυτές τις 6 ασκήσεις έχεις το πέλμα σου έτοιμο για κάθε δράση!

1. Βήματα σημειωτόν

Με κίνηση από τη φτέρνα προς τη μύτη, βαδίζουμε σημειωτόν και προσπαθούμε να "χαιδέψουμε" το κάθε κοκκαλάκι του πέλματος ξεχωριστά.  

ζεσταμα του πελματος  - βήματα

2. Μαλακό relevé

Μαλακά και σταδιακά ανεβαίνεις σε relevé και κατεβαίνεις στο πάτωμα. Τα πέλματά σου δεν πρέπει να στραβώνουν. Τουλάχιστον δέκα φορές 

ρελεβέ

3. "Βαρκούλα"

Κουνάμε τα πέλματα σαν μια βαρκούλα δεξιά και αριστερά. 

4. "Κάμπια" 

Μόνο με την δύναμη και την κίνηση των δαχτύλων, "περπατάμε" μπροστά, σέρνοντας τις ακίνητες φτέρνες μαζί μας. 

 

5. Διάταση των κουντεπιέ

Κατεβάζουμε τους γλουτούς προσεκτικά κι νιοθουμε το βάρος του σώματος να βοηθάει στη διάταση των κουντεπιέ μας. Σταματάμε εκεί που αρχίζει να πονάει υπερβολικά. 8-10 επαναλήψεις. 

 

6. "Μαζεύω χαρτάκια" 

Με τα δάχτιλα, μαζεύουμε χαρτάκια από το πάτωμα. 

 

Εσένα, ποιά είναι η αγαπημένη σου άσκηση για τα πέλματα; Περιέγραψέ την στα σχόλια για να βοηθήσει και στους άλλους χορευτές!

 

Περισσότερα

Σχόλια (0)

προσθέστε σχόλιο

Newsletter

Κάνε εγγραφή τώρα και ενημερώσου για ότι νέο ανεβαίνει!

Εμείς στο Instagram

@pointe.gr

Εμεις στο Facebook

SHOW ALL NEWS